Home staging i aranżacja wnętrz

Studia podyplomowe

.

Autorski

program

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości.

Innowacyjny kierunek studiów podyplomowych oparty na dwóch filarach niezbędnych do przygotowania nieruchomości do sprzedaży:

  • Część aranżacyjna zgodna ze światowymi standardami home stagingu.

  • Panel biznesowy: budowanie relacji z Klientem, negocjacje, strategia, działania marketingowe, rola social mediów, warsztat wystąpień publicznych, profesjonalne prezentacje biznesowe.

Uczestnicy

zajęć

Studia przeznaczone są dla:

  • pośredników w sprzedaży nieruchomościami,
  • właścicieli nieruchomości,
  • osób które obecnie oraz w przyszłości planują obsługiwać rynek nieruchomości, 
  • specjalistów zajmujących się doradztwem na rynku nieruchomości,
  • zarządców nieruchomości
  • projektantów wnętrz
  • architektów
  • osób indywidualnych, które jako pasjonaci wnętrz, chciałyby nabyć profesjonalną wiedzę, umiejętności i praktykę z zakresu biznesu, marketingu i sprzedaży.

.

.

Organizacja

zajęć

  • Studia trwają dwa semestry, 180 godzin szkoleniowych.
  • Zajęcia odbywają się 1-2 razy w miesiącu w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) zjazdów,
  • Atutem studiów jest przekazanie w sposób niestandardowy wiedzy, warsztatu, kompetencji społecznych niezbędnych do stworzenia atrakcyjnego projektu nieruchomości do sprzedaży.
  • Każdy ze słuchaczy przez okres jednego roku będzie miał bezpłatny dostęp do programu komputerowego SketchUp na osobistym nośniku, który jest programem CAD służącym do modelowania trójwymiarowego.
Moduł I (84 godziny)

Aranżacyjne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży

  • Wprowadzenie do świata historii sztuki w kontekście wnętrzarstwa i desingu.
  • Pobudzenie kreatywności. Istota i znaczenie kreatywności.
  • Home staging, a aranżacja wnętrz – różnice.
  • Niezbędna wiedza Home Stagera.
  • Światowi producenci, poznanie marek i ikon designu.
  • Forma, kompozycja, przestrzeń i perspektywa we wnętrzu w modelowaniu przestrzenią.
  • Działania poprzez zmysły: Znaczenie koloru we wnętrzu – psychologia koloru, trendy, zasady łączeń kolorystycznych.
  • Działania poprzez zmysły: Zasady oświetlenia.
  • Harmonogram prac –  współpraca z wykonawcami i nadzór nad pracami.
  • Ergonomia przestrzeni, funkcji oraz układu pomieszczeń.
  • Flowers – rola roślin we wnętrzu.
  • Warsztaty dekoracji kwiatowych.
  • Wizyty studyjna/online w salonach dekoracji wnętrz.
  • Prezentacja mieszkania/domu przeznaczonego – do pracy domowej.
  • Warsztat fotografii wnętrz.
  • Zajęcia komputerowe wizualizacja projektu – poziom podstawowy.
  • Home staging w mieszkaniu modelowym – praca zespołowa.
  • Spacer po stylach we wnętrzach
Moduł II (84 godziny)

Marketing, Sprzedaż, Prawo, Relacje z klientem.

  • Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży – plan działań.
  • Potencjał nieruchomości – analiza techniczna, funkcjonalna i estetyczna.
  • Prawo: umowa z klientem o home staging oraz niezbędna wiedza prawna Home Stagera.
  • Przygotowanie wyceny nieruchomości.
  • Strategia sprzedaży nieruchomości oparta o home staging.
  • Diagnoza rynku home stagingu w Polsce w zestawieniu ze światem.
  • Rynek nieruchomości w Polsce wiedza dla początkującego Home Stagera.
  • Warsztat wystąpień publicznych – umiejętność przedstawienia konceptu i projektu. 
  • Słowem malowane – warsztat opowieści o wnętrzu – storytelling jako narzędzie sprzedażowe.
  • Trening sprzedażowo – negocjacyjny.
  • Przygotowanie oferty sprzedaży – nowoczesny marketing.
  • Budowanie relacji z klientem.
  • Profesjonalne prezentacje biznesowe – od uścisku dłoni po mowę końcową.
  • Asertywność nowe spojrzenie w kontekście pracy z klientem.
  • Praca w zespole projektowym (praca dyplomowa).
  • Nowoczesne działanie marketingowe – social media w home stagingu.
  • Automotywacja do działań – warsztat rozwojowy.
  • Warsztat z aktorem – jak nabrać pewności podczas wystąpienia, opanować emocje i pewnym głosem dotrzeć do puenty.
Moduł III (12 godzin)

Zasady budowanie "mnie" jako marki.

  • Budowanie marki własnej – jak wypracować na zewnątrz swoją wyjątkowość, jak się wyróżnić.
  • Ekologiczna odpowiedzialność Home Stagera i projektanta wnętrz – nowa świadomość w tworzeniu przestrzeni życiowej dla człowieka.
  • Jak stworzyć portfolio początkującego Home Stagera, by zacząć działać i zbudować markę własną

Najczęściej

zadawane pytania

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości.
Forma zjazdów

Rekrutacja na kierunek dotyczy dwóch form kształcenia:

  • 100% zdalnie – zajęcia prowadzone są przez kadrę wykładowców w formule online, wykład odbywa się poprzez profesjonalną platformę szkoleniową.
     
  • forma hybrydowa – część zajęć prowadzona jest w formule online, natomiast pozostała część programu studiów prowadzona jest stacjonarnie na Uczelni. 
Program studiów

Innowacyjny kierunek studiów „Home staging i aranżacja wnętrz – nowy wymiar sprzedaży nieruchomości jest oparty na dwóch filarach – połączył kreatywność z biznesem.

Całość obejmuje 180 godzin szkoleniowych (1 godzina – 45‘), zajęcia rozpoczynają się wprowadzeniem do tematyki home stegingu, by z każdym zjazdem Słuchacz pobudzał swoją kreatywność, zdobywał wiedzę zgodną ze światowymi trendami home stagingu, następnie by przejść w pełni do panelu biznesowego.

Program został stworzony w taki sposób, by tematyka oraz poruszane zagadnienia przeplatały się na poszczególnych zajęciach – Słuchacz wówczas ma szansę na szybsze utrwalenie materiału.

Profil kandydata

Kandydat wybierający się na kierunek studiów „Home staging i aranżacja wnętrz” nie musi posiadać doświadczenia związanego z projektowaniem, aranżacją wnętrz lub mieć bogate zaplecze biznesowe.

Wszystkie zagadnienia podane w Modułach kształcenia wprowadzane są stopniowo, tak by Słuchacz miał przestrzeń na przyswojenie wiedzy.

Wykładowcy prowadzący zajęcia to osoby, które stale podnoszą swoje kwalifikacje. Zespół  budują eksperci, którzy oprócz predyspozycji zawodowych i  wysokich kwalifikacji, są kreatywni, nowocześni, entuzjastyczni i wyjątkowi.

Zawód przyszłości

Po ukończeniu programu studiów podyplomowych Słuchacz w pełni będzie gotowy, by prowadzić samodzielnie swoją pracownię oraz działać aktywnie na rynku nieruchomości zgodnie ze standardami światowego home stagingu.

Dwa semestry w pełni wystarczą na to, by absolwent kierunku był w stanie stawić czoło wszelkim wyzwaniom jakie czekają na nowoczesnego home stagera. 

 

Program projektowy

Każdy ze słuchaczy przez okres jednego roku będzie miał bezpłatny dostęp do programu komputerowego SketchUp na osobistym nośniku, który jest programem CAD służącym do modelowania trójwymiarowego.

 

 

III edycja

Rok akademicki 2021/22 będzie III edycją naszego autorskiego programu, który w 2018 roku pojawił się na rynku polskim jako innowacyjny kierunek studiów „Home staging i aranżacja wnętrz – nowy wymiar sprzedaży nieruchomości.

 

Opinie

Studentów

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości.
Wnętrza powinny być unikalne, harmonijne, ponadczasowe, a co najważniejsze funkcjonalne i wygodne. Mają być postrzegane jako nienaganna kompozycja starannie dobranych tkanin, faktur, kolorów i kształtów... O tym wszystkim ze szczególną starannością opowiedzieli wykładowcy kierunku Home Staging i aranżacja wnętrz, co sprawiło że był to dla mnie - pośrednika w obrocie nieruchomościami - rok pełen nowej, niezbędnej wiedzy, nowe doświadczenie, wyzwania i poznanie wspaniałych ludzi o podobnych zainteresowaniach, pasjach. Wiedza przekazana w bardzo różnorodny, profesjonalny sposób na pewno zachęci do korzystania w przyszłości z ewentualnych organizowanych przez Team StudeoGroup. kursów. Dziękuję Wam i mam nadzieję - do zobaczenia!

Anna Nowicka

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21
Jeśli chcesz uzyskać gotowy sposób na rozpoczęcie działalności jako Home Stager te studia są dla Ciebie. Otrzymasz nie tylko solidne podstawy do stania się profesjonalnym Home Stagerem, ale również nauczysz się, jak ciekawie przygotować swoją ofertę, aby wyróżniała się ona na rynku. Tutaj pomogą Tobie również rozpoznać nowe kanały dystrybucji Twoich usług, nauczą Ciebie jak z nich korzystać, aby osiągnąć sukces. Te studia zmuszą Ciebie do samorozwoju. Poznasz swoje silne i słabe strony, dostaniesz pakiet ciekawych wskazówek. Ten kierunek wzmacnia poczucie własnej wartości.

Barbara Bednarz

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21
Dziękuję za stworzenie kierunku Home Staging i aranżacja wnętrz, który otworzył mi oczy na piękno otaczającego świata, dał możliwość niesamowitego rozwoju i świadomego pokierowania zmianą, dzięki temu zdobyłam wiedzę i umiejętności, które będę mogła w praktyce wykorzystać, a nie tylko w teorii jak na wielu innych kierunkach.

Magdalena Porczyńska-Klein

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21
"Wehikuł " Anity i Patryka zabrał mnie w podróż na nieznane dotąd lądy. Home staging i projektowanie wnętrz było dla dentysty jak lądowanie na obcej planecie 😉 Szybko się okazało, że zajęcia z ludźmi pełnymi pasji poruszyły jakieś czułe struny... Kolory, forma, perspektywa w połączeniu z ikonami designu (i nie tylko) zaczęły się układać w historię o wnętrzach. Na dodatek wszystko opakowane w podstawy prowadzenia biznesu w realu i social mediach. Kończę studia z gotowym pomysłem na biznes. Szczególnie ważne po ukończeniu tego kierunku jest dla mnie pobudzenie do kreatywności w nowych obszarach, wyjście ze strefy komfortu, inspiracja do działania w tym, co sprawia mi przyjemność. Poza tym utwierdzenie, że jeśli tylko chcę, to mogę wszystko 🙂

Marta Olszewska

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21
Rozpoczęcie nauki na kierunku Home Staging i aranżacja wnętrza - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości to wspaniała przygoda, pełna pomysłów, nowych możliwości oraz kreatywności, ogrom wiedzy, ale również przemili ludzie zawsze chętni do pomocy. Podczas przygotowań do obrony pracy dyplomowej mogłam liczyć na wsparcie oraz pomoc ze strony wykładowców, fajnie, że wiedzę teoretyczną można było sprawdzić w praktyce. Zdobyta wiedza, ale nie tylko teoretyczna, ale również praktyczna, przed rozpoczęciem nauki na kierunku Home Staging, zastanawiałam się jak to wszystko połączyć w całość i jak na tym zarabiać, po ukończeniu tego kierunku mam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania.

Monika Jackowska

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21
Jestem szczęśliwa, że „rzutem na taśmę” dołączyłam do tej edycji studiów podyplomowych. To była bardzo szybka decyzja, której nie żałuję. Anita i Patryk potrafią swoją pasją zarazić innych, dzięki czemu przyciągają do siebie interesujące osoby, które z takim samym zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą ze studentami. To był dla mnie rok przełomowy. W końcu upewniłam się dokąd i w którą stronę chcę iść. Moja kreatywność wskoczyła na wyższy poziom, napędzana pozytywną energią, którą czerpałam przez cały ten intensywny rok. Jeżeli jeszcze się wahasz, to nie zwlekaj zbyt długo. Dobre momenty nie przychodzą, to my pozwalamy im zaistnieć. Najważniejsze dla mnie jest to, że będę mogła w praktyce wykorzystać wiedzę teoretyczną. Nie mogę się doczekać tego co będzie dalej. Nie może się nie udać 😉

Paulina Mertens-Biernacka

Uczelnia Łazarskiego/Rok akademicki 2020/21

Rekrutacja

Rok akademicki 2021/22

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości.
WSG BYDGOSZCZ

Rekrutacja na rok akademicki 2021/22 trwa do 30.09.2021.

Uczelnia Łazarskiego

Rekrutacja na rok akademicki 2021/22.

II edycja

WSB Poznań

Edycja zakończona

4.07.2020 dzień zwycięstwa 👍✌️👍
Za nami obrony prac dyplomowych pierwszej edycji naszych autorskich studiów! Widząc prace naszych Studentów podczas obrony, wiemy że ich rozwój zaczął się od pierwszych zajęć! Oto dowód w pracach dyplomowych. Życzymy WAM, by to co otrzymaliście podczas wykładów od nas i naszego Zespołu, było przestrzenią dla Waszego rozwoju!

.